11 februarie 2015

Partenerii confirmă utilizarea și viabilitatea metodelor EDU PERFORMING II! ESTONIA, pasul numărul 1!



Cele 6 metode ale cursului de formare EDU PERFORMING II au ajuns la momentul aplicabilității lor în comunitățile promotorilor. Primii dintre cei care au ținut să aplice metodele au fost partenerii din Estonia din partea Municipalității Polva, aici unde în cadrul a două școli locale au realizat două activități de amploare prin intermediul cărora au dorit să evidențieze importanța pe care proiectul a oferit-o îmbunătățirii cadrului educațional prin utilizarea de noi mijloace de predare și evaluare. 

Axate în principal pe activitățile de tineret, metodele au fost dezvoltate începând cu realizarea unei Conferințe la care au luat parte directoratul Liceului alături de cadre didactice și elevi care au beneficiat de diseminarea și multiplicarea rezultatelor proiectului într-un cadru non-formal. Cea de-a doua activitate a constat într-o aplicare a metodelor ce i-a avut ca responsabili pe toți membrii delegației Estoniene ce a luat parte la cursul de formare derulat în România. Printre metodele utilizate menționăm: Happy End Method, Dreamer Method și Picture Method, trei metode de impact care i-au angrenat pe tineri în derularea unui alt fel de activități alături de profesorii acestora,a cțiunea constituind un training ce a îmbinat învățarea cu interculturalitatea, diversitatea cu aplicarea practică. 
Finalul activităților a fost consemnat în acțiuni de reflectare de tip Masă rotundă și Debriefing ce au avut ca rol uniformizarea rezultatelor și aducerea în discuție a concluziilor și competențelor generate. Activitățile menționate au avut loc în intervalul 10 decembrie 2014 – 10 Februarie 2015 pentu ca perioada următoare lucrătorii să își valorifice competențele prin acțiuni continue care să producă pe termen mediu și lung o îmbunătățire a procesului educațional în instituțiile reprezentate.

Florin Ceparu – Manager de proiect

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu